Iskolánkban 2015 januárjától április elejéig került sor a TÁMOP-3.4.5-12-2012-0001 Tehetséghidak Program nevű kiemelt projekt keretében a Csoportos tehetségsegítő tevékenységek megvalósítására. A program során intézményünk tehetséges diákjainak lehetősége nyílt különböző témájú délutáni tehetséggondozó foglalkozásokon történő részvételre. Történelem, földrajz, kémia tantárgyak érdekes témaköreiben merülhettek el a résztvevők. A tanulók Erdeiné Lukács Zita tanárnő és Tóth Attila tanár úr vezetésével új ismeretekkel és pozitív élményekkel gazdagodtak a foglalkozások során.
A délutáni tehetségfejlesztő alkalmakon túl a tanulók, a pályázat gazdagító programpárjának intenzív részeként 2015. március 6-7-8-án megismerkedhettek a Debreceni Egyetemen folyó természettudományos oktatással. Ennek megszervezésében az egyetem részéről Türk Gábor, iskolánk öregdiákja volt segítségünkre. A programban részt vevő középiskolások a kémia, biológia, földrajz tanszékeken folyó munkába tekinthettek be, érdekes kísérleteket láthattak, valamint átélhették, hogy milyen egy igazi egyetemi előadás az gazdaságtudományi karon. Három diákmentorunk pedig, akik nem is oly rég még iskolánk diákjai voltak, saját tapasztalatikat osztották meg velünk az egyetemi életről. Lehetőségünk nyílt továbbá az Agora Tudományos Élménycentrum interaktív játékainak kipróbálására ezt követően pedig megcsodálni a botanikus kert zöldellő növényeit és kikapcsolódásként pedig az Aquaticum medencéi vártak a csapatra. Természetesen nem maradt ki a belváros nevezetességeinek megismerése sem.
Áprilisban a pályázat további részeként munkájukban sikeres szülőket hívtunk meg iskolánkba, hogy rendhagyó módon, maguk meséljék el, hogy hogyan érték el mindazt az életükben, melyekre most büszkék lehetnek, tanulással és a megfelelő tudás birtokában, kemény munkával hogyan lehet sikeres életpályát befutni régiónkban. Nagyon örültünk, hogy Cseh Zoltánné és Cseh Zoltán, Kobzosné Kocsis Erika és Kobzos István, valamint Pózerné Bodnár Mónika és Pózer Tamás elfogadták felkérésünket. A szülők életútja és tapasztalataik megosztása rendkívül motiváló volt a középiskolások számára. Bemutatkozásuk, valamint az azt követő kötetlen beszélgetések a résztvevők egybehangzó véleménye alapján elérték céljukat.